Subject: Merekeskuse, Pärna küla, Hiiumaa vald, Hiiu maakond -17501:003:0243
From: "Marko Raid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 12:04:12 +0300

Tere

Projekteerime Merekeskuse kinnistule reovee kogumismahutit, millele on
vaja tagada ligipääs 1213 Emmaste-Tohvri teelt. Kas juurdepääsu (tellija
soovil kruuskattega) saab lahendada tüüpse ristumiskoha lahendusega või
peab koostama eraldi projekti?

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aquare OÜ

Mustamäe tee 6b

Tallinn, Harjumaa

 <http://www.aquare.ee> www.aquare.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

This email and its attachments might contain confidential information,
which is meant only for the use of the recipient. If the message is not
intended for you, please delete it and all its copies. Note that,
confidentiality applies to this message and you are not allowed to use the
information in it for your own benefit, nor can you forward it to another
party.